Hai!!!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera....

Selamat Datang Ke Kedai Online Pn Awin Saleh.

Jika ada sebarang pertanyaan @ tempahan sila :~

Email : syazwiena09@gmail.com

No. tel : 017-6289651 @ 017-6508443

Jika ada sebarang pembayaran sila bank in ke Acct :~

MAYBANK 112371003353 (SITI RAZUEIN BTE MD. SALEH)

HARAP MAKLUM :

SAYA TERIMA PAYMENT.. BARU SAYA PROCEED ORDER...

JOM ORDER!!! JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA..

Insya-allah.. saya akan cuba berusaha untuk

memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

Sekian Terima Kasih....

Monday 14 January 2013

TESTIMONI BY PURE MARINE COLLAGEN / RUMPAI LAUT KERING

Kepada semua para pelanggan yang dihormati sekalian tidak kira tua atau muda dan tidak kira jua lelaki @ wanita, marilah kita sama-sama berazam untuk menuju ke arah kehidupan yang lebih sihat agar diri kita sentiasa nampak tampil dengan penuh gaya serta sihat al-walafiat selalu hendaknya. Oleh itu, dengan wujudnya product dari Pure Marine Collagen @ Rumpai Laut ini Insya-allah serba sedikit dapat membantu permasalahan anda sama ada dari segi kesihatan mahupun kecantikan diri.

Percayalah...
Jikalau ramai orang di luar sana yang punyai masalah dari segi kecantikan serta kesihatan telah mengetahui akan khasiat ibu collagen ini terlebih awal kemungkinan tiada sesiapa pun yang akan berasa rendah diri apabila berhadapan dengan orang sekeliling dan tiada sesiapa pun jua yang mahu ambil injection atau makan pil pemutih untuk sentiasa nampak awet muda. Kemungkinan segala risiko tersebut dapat di elakkan oleh mereka sendiri. Ok, nasihat saya disini, Jangan tipu diri kita sendiri.... dengan cover make-up atau powder agar nampak cantik sentiasa. Maka, penjagaan dan kebersihan wajah harus dipraktikkan dari awal agar masalah kulit berjerawat dan kusam ini dapat diatasi. Bagi saya, menggunakan sabun pembersih sahaja tidak memadai kerana kita terdedah dengan persekitaran yang tidak menentu setiap hari. Jadi marilah kita sama-sama rawat organ dalaman dan luaran kita untuk sentiasa kekal canti dan sihat. Biar cantik dalaman maka molek lah luaran kita.

Disini jua saya ingin mengambil kesempatan untuk membuat sedikit promo kepada semua para pelanggan yang telah tersedia ada atau kepada semua pelanggan yang berminat di luar sana tapi masih belum mencuba untuk menggunakan product dari Pure Marine Collagen @ Rumpai Laut ini.

Oleh itu, mari kita sama-sama lihat dan renungkan sejenak gambar2 yang telah diambil sebagai TESTIMONI dalam product Pure Marine Collagen @ Rumpai Laut seperti dibawah :~



Bagaimana??? Tak di nafikan ya... Dulu jerawat yang dialami oleh mereka amat teruk... namun atas berkat kesungguhan, kesabaran serta keyakinan yang ada pada mereka dalam menggunakan product Pure Marine Collagen @ Rumpai Laut ini akhirnya beransur pulih. Sesungguhnya... sabar itu adalh separuh dari iman. Malah dengan berkat kesungguhan serta keyakinan seseorang itu pasti ada hikmah disebaliknya.

 Lihat 2 @ 3 contoh gambar TESTIMONI dari YASMIN BTE HABIB GUL seperti dibawah :~
Dulu kulit meen memang nampak berjerawat. Agak teruk..

 

Dan sekarang..... Amat terkejut sangat!!!




 Lihat sendiri hasilnya!
Sekarang Yasmin dah kurus! Cantik & Comel sangat. Malah kulit mukanya jua bersih serta bebas dari jerawat.
 

Setelah mengamalkan Pure Marine Collagen @ Rumpai Laut tersebut tengok dan lihatlah sendiri... Perbezaan wajah serta kulit Yasmin yang dulu dan sekarang?

Betapa berkhasiatnya kolagen asli ini. 100% ASLI dan awet muda.

Anda ingin seprti Yasmin?? Mari mencuba!! Tidak perlu takut. Tapi perlu yakin dan ada kesungguhan.

Insya-allah dengan izin Allah... segalanya akan dipermudahkan dengan berkat kesabaran dan keyakinan yang ada pada diri anda..... 
~ Sekian Harap Maklum.... Semoga Berjaya!!! ~


Terima Kasih jua buat Yasmin kerana sudi memberi sokongan serta kata nasihat buat saya untuk berani menceburi dalam bidang perniagaan product ini. Amat hebat... dan penuh cabaran serta persaingan yang perlu dilalui.... Insya-allah saya akan tabah!!!! Amin....