Hai!!!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera....

Selamat Datang Ke Kedai Online Pn Awin Saleh.

Jika ada sebarang pertanyaan @ tempahan sila :~

Email : syazwiena09@gmail.com

No. tel : 017-6289651 @ 017-6508443

Jika ada sebarang pembayaran sila bank in ke Acct :~

MAYBANK 112371003353 (SITI RAZUEIN BTE MD. SALEH)

HARAP MAKLUM :

SAYA TERIMA PAYMENT.. BARU SAYA PROCEED ORDER...

JOM ORDER!!! JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA..

Insya-allah.. saya akan cuba berusaha untuk

memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.

Sekian Terima Kasih....

Monday 14 January 2013

HARGA BORONG PMC PURPLE




SENARAI HARGA BORONG
PURE SUPER PREMIUM MARINE COLLAGEN



PERHATIAN :

* HARGA BORONG PMC PURPLE (Siap Di Pack 1 PCS – 100 Gram)

* Setakat ini pihak kami hanya menjual harga borong untuk PMC purple sahaja. Manakala harga borong untuk PMC yellow masih dalam perancangan untuk dijual. 

* Jika barang tempahan ini perlu dibuat penghantaran melalui pos laju, harga POSTAGE akan dimaklumkan kemudian kepada anda sebelum di proceed oleh pihak kami.




SENARAI HARGA BORONG PMC PURPLE :-



A.    1 PACK (100 GRAM) – HARGA RM 22.00 

B.    > 11 – 30 PACK (100 GRAM) – HARGA RM 13.00

C.    > 31 – 50 PEK (100 GRAM) – HARGA RM 10.00

D.    > 51 PEK (100 GRAM) – HARGA RM 8.50




~ cth 1 Pack (100 gram) PMC Purple


MAKLUMAN :

Harga PMC boleh berubah dari semasa ke semasa bergantung kepada harga daripada pembekal. Jika pembekal menaikkan harga, maka disini jua saya terpaksa menaikkan harga PMC tersebut. Oleh itu kerjasama & persefahaman daripada pihak pelanggan amat saya hargai.




JOM BELI… JOM BORONG …STOCK TERHAD!!!!



~ SEKIAN TERIMA KASIH ~